"Black Energy - pozytywne emocje każdego dnia" to hasło zostało wyróżnione nagrodą jaką jest spotkanie fana z Mike"em Tysonem legendarnym mistrzem świata wagi ciężkiej w boksie i ambasadorem marki BLACK Energy w Polsce.
Specjalną promocję konsumencką dla marki BLACK Energy zorganizowała w formie interaktywnej aplikacji na Faceboku GRUPA 365NET, która również odpowiada za celebrity endorsment czyli kontrakt Tysona z flagowym energetykiem firmy Foodcare.
Pracując nad promocją marki BLACK Energy szukamy nieszablonowych rozwiązań. Spotkanie fana marki z międzynarodową gwiazdą jaką jest Mike Tyson - to wyjątkowa nagroda jak na internetowy konkurs. Równie ekskluzywny charakter mają karty VIP CLUBu - specjalnie stworzonej na stronie www marki sfery VIP, w której fani mogą uzyskać karty uprawniające do ekskluzywnych zniżek, testowania nowości produktowych i udziału w prestiżowych eventach. Celem tak realizowanych działań jest wsparcie pozycji Black Energy jako lidera ilościowego w sektorze napojów energetycznych w Polsce - mówi Tomasz Orzechowski, CEO GRUPY 365NET.
Zaprojektowana przez GRUPĘ 365NET aplikacja MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ zaprosiła fanów marki wprost do wirtualnego kasyna w Las Vegas - miasta kojarzonego z Tysonem, gdzie uczestnicy konkursu mieli szansę sprawdzić swoje siły w kultowej grze "jednoręki bandyta" oraz zgłosić swoją propozycję konkursowego hasła zawierające nazwę marki. W okresie inaugurującym przylot Tysona do Polski fani marki zagrali w grę na fan page"u ponad 5500 razy i zgłosili aż 627 haseł reklamujących Black Energy, na które w konkursie zagłosowało aż 8 907 ich znajomych. Poza wyróżnionym w przez jury sloganem największe uznanie fanów zyskały takie propozycje jak: "Black Energy to czysta energia, Konfucjusz twierdzi", "Black Energy postawi Cię na nogi" czy "Black Energy - twoja ciemna strona mocy". Oprócz rzeczonej nagrody w postaci spotkania fana z Tysonem firma Foodcare ufundowała dla uczestników gry nowoczesny tablet oraz prezenty w postaci zestawów gadżetów i kart członkowskich VIP CLUB"u BLACK Energy.
MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to internetowy prolog nadchodzącej kampanii BLACK Energy z udziałem Mike"a Tysona. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada GRUPA 365NET.
Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl
http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mike-tyson-w-polsce-2013-fan-wygrywa-w-internetowym-konkursie-spotkanie-z-mistrzem-swiata